Hoe zou het nog zijn met ... KAZI?

 

Deze week is het KAZI-team samen met de Belgian Chamber of Commerce op bezoek in New York. Tevens lanceerde KAZI zijn campagne “KAZI helpt jou je laatste examens door” met KAZI-ambassadeur Bartel Van Riet.

In de eerste helft van juni zullen Bartel, Yent’l en de rest van het KAZI-team laatstejaars overal in Vlaanderen het ontspannende duwtje in de rug geven dat ze nodig hebben om succesvol af te studeren.

https://s3.amazonaws.com/agilecrm/panel/uploaded-logo/1464115566823?id=tinymce_image_upload

KAZI wil de click zijn tussen hoogopgeleid talent en een gelukkige startersjob.

De perfect match schuilt volgens KAZI in het bij elkaar brengen van kandidaat en rekruteerder rond een gemeenschappelijk waardepatroon. Door in te zetten op die differentiërende factoren die er in iedere specifieke jobomgeving écht toe doen, brengt KAZI de kost voor het aanwerven van 15.000 EUR terug tot 15% van dat bedrag.

Sinds begin vorig jaar werkten zo’n 500 studenten van Thomas More mee aan de ontwikkeling, en kon KAZI rekenen op de medewerking van rekruterings- en selectieverantwoordelijken van meer dan 50 organisaties waaronder BNP Paribas Fortis, Nike, Glacio-Ijsboerke, Aurelium, het AZ Herentals, het Wit-Gele kruis, de Voorzorg en sectorfederaties zoals Agoria. Voor 87% van al hun vacatures voor jong hoogopgeleid talent kon KAZI een match vinden op zowel diploma als gewenste teamrol en gezochte werkwaarden.

Beeld je in wat KAZI kan betekenen wanneer we een versnelling hoger schakelen. Eind juni wil KAZI daarom 4.000 hoogopgeleide pas afgestudeerden aan boord hebben. Daarmee bouwt KAZI vijf lanceringsfeestjes in de vijf grootste Vlaamse studentensteden Antwerpen, Brussel, Gent, Hasselt, en Leuven. Tegen dan zal KAZI gratis beschikbaar zijn voor vacatures voor en door alle Vlaamse (bijna)-afgestudeerden en hun rekruteerders.

KAZI is een initiatief van het strategische adviesbureau riverrun, de Kempense HR-specialist Hura, het Data Protection Institute, het psychodiagnostisch expertisecentrum en het expertisecentrum voor communicatie en media (MEMORI) van Thomas More. Innotek, VLAIO en de provincie Antwerpen ondersteunen het project.

Meer info: www.kazi.be; www.spin-offs.be/kazi